Sayfalar

29 Mayıs 2010 Cumartesi

Yırtılan Uçurtmalara İtafen...

Duydumki bir dostum yazmaya başlamış rahatlamak adına, bu konuda ne kadar iyiyim bilmem ama imrendim bende ona, okurken keyif aldım yazılarını belki onu çok iyi tanıdığım için. Facebookta bir ileti paylaşmış çok hoşuma gitti
''uçurtmamı rüzgar yırttı dostlarım
gelin duvağından kopan bir rüzgar
bu rüzgar yüzünden tüm işler yarım
bu rüzgar yüzünden bana olanlar''

bende bi uçurtma olsam keşke koparsa ipimi birileri savrulsam boşlukta pervasızca kimse bulamasa.. Karamsarlık yok içimde artık yaşanmışlıklara dair tüm tecrübelerim yok olmuş sanki aynı filmin içinde dönüp duruyorum devamlı. Hayal kurduklarımdan daha öteye gidemiyorum ama bu durum endişelendirmiyor nedense daha yapılacak çok şey var hayata dair aşka dair. Dostum bir rüyadan uyandık az önce bir rüyadan başka bir rüyaya yani birşeyler yazmak gelmiyor artık. Anlamını yitiriyor her sözcük içimde düşüncelerimde bazen kelimeler yetmiyor bile beynimden geçenlere. Annem derki hep ''oğlum sende büyük bir kalp var'' belki haklısın canım annem bu kalp büyük ama kırılgan kimi zaman çok sever kimi zaman çok üzülür işte. Bu arada kardeşim biricik itimiz hera tekrar kayıplarda :) bu sefer ciddi gibi durum bundan birkaç hafta önce bir kaç kadın toplanıp herayı uyutmak için izin istemişler neymiş çok fazla havlıyormuş uyutmuyormuş insanları rahatsız ediyormuş çok sinirlendim eger bikaç güne kadar dönmezse çok fena planlarım var. Bende onları uyutucam. Ya bi varlık bukadar sadık olabilirmi bazen şaşırtıyor beni öyle bir bağ olmuşki sanki benim canımdan bi parçaymış gibi içim gidiyor işte bu aralar umarım hala hayattadır. Ben motorla giderken peşimden koştuğu gün geldi aklıma kaç okadar zaman geçmesine rağmen unutmamış beni yol boyunca nefesi kesilene kadar peşimden koştu onun o halini görünce gözlerim doldu dayanamadım. Nerden girdik nerden çıktık işte :) hayat devam ediyor ama bir dostun varlığı neşemize neşe sevincimize sevinç üzüntülerimiziyse ortak oluyor. Özledim umarım yakın zamanda gelirsin ve içine düştüğümüz bu karmaşıklıklardan kurtulup birer bira tokuştururuz denize doğru eski günlerdeki gibi....... 

1 yorum:

  1. çok güzel çağcanım...gece detaylı yazarım bişiler sana, doldum cunku tasıyorum galiba bir baraj gerek

    YanıtlaSil