Sayfalar

24 Aralık 2012 Pazartesi

Bir Tebessüm Gülüyorum İşte...

Gece gece gülüyorum kendime, kendi halime... Allahım biliyorum sana ne çok yakın oldum nede uzak ve hep biyerlerden beni izliyordun soruyorum Allahım  insan kendi canını neden yakar? neden acıtır? Acıyla büyüdüğümüzden mi acaba. O bu değilde mutluluk denen kelime neden bana hiç yakışmıyor allahım. Neden bir yabancı olduk bu hayatta kardeşken sevgiliyken. ben hariç herkes yaşamak istediği hayatı yaşasın herkes olmak istediği insanlar olsun mutlu olsunlar ben hariç herkes mutlu olsun. Çok sevdim o kardeşlerimi o aşkımı ama hepimiz birer yabancıydık, yalancıydık bizler birer oyuncuyduk senin sahnende sen ne desen o oldu. Bitmesin isterdim aşk ama gözlerinin içine baktığınızda anlıyorsunuz güzel olan herşeyin ömrü kısa belkide olması gerektiği gibidir. Bende bitiyorum artık her güzel şey gibi.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder